Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Товар у належному стані можна повернути, якщо він: • не був у використанні; • без механічних пошкоджень, збережено товарний вигляд виробу та упаковки; • повністю укомплектований; • з усіма збереженими ярликами та заводським маркуванням; • не відноситься до товарів, які не підлягають поверненню та обміну згідно з переліком, затвердженим КМУ. Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця. Вартість повернення 130 грн. Умови повернення товару неналежної якості Чи виявили, що товар пошкоджений чи несправний? Ви маєте право протягом гарантійного терміну заявити претензію щодо якості товару (згідно зі ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів») та повернення товару неналежної якості. Товар неналежної якості – це товар, у якому виявлено недоліки. - він взагалі не може бути усунений; - його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів; - він виробляє товар значно іншим, ніж передбачено договором. Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок інтернет-магазину. Повернення товарів відбувається через відділення Нової пошти. 1. Упакуйте товар Покладіть новий товар без слідів експлуатації в оригінальну упаковку. Якщо товар складається із кількох частин, повернути треба весь комплект. Переконайтеся, що нічого не загубилося і ви повертаєте товар у комплектації, в якій його отримали. Чек відправляти необов'язково. 2. Як надіслати товар кур'єрською службою • Надішліть нам товар «Новою поштою» • При поверненні товару кур'єрською службою оформіть відправлення за реквізитами: через відділення «Нова Пошта» необхідно назвати номер телефону одержувача: +38(098)54-55-070 "Нова пошта" №38 Адреса: Дніпровська набережна, 17ж, Київ, 02081 Послуги «Зворотна доставка» та «Податковий платіж» потрібно скасувати. 3. Як мені повернуть гроші за товар? • На картку (номер картки та ПІБ власника банківської картки). • Готівкою – при оплаті товару готівкою, якщо повернення здійснюється у пункті прийому повернень у точці видачі Нової пошти. Повернення коштів здійснюється протягом 2-7 банківських днів.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.